Bjelland Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Hei Jeg har kjøpt meg en sånn: http://www.bilmateriell.no/abnews/a...er.asp?a=93&z=2 til min audi a4. Noen som har koblet disse før? Er usikker på vilke ledninger jeg skal koble meg innpå.... Har ikke så lyst til å prøve meg fram for mye... håper noen kan hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Produktet var ikke tilgjengelig på siden. Men på de fjernstyringene jeg har sett på, skal du visstnok bare bytte ut det orginale releet til setralelåsen, og erstatte det med det som hører til fjernstyringa. Sikkert ikke dette som er rett for deg, men det var en teori om hvordan det kan gjøres siden jeg ikke fikk sett produktet. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg