Golf4 Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Stinger kitts. Hva ligger Expert serien i pris. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 det er vel ikke noe eget kit til expert serien. Men det er et Hpm kit som heter SWCKH42. det inneholder alt du trenger: 1.2f kondis m/voltmeter sikringsholdere fordelingsblokker kabelsko batteripolsko signalkabel høyttalerkabel strømkabel. Dette koster veil 5500kr jeg selger dette for 2990kr....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Kondensator har jeg.SSCAP5M tror jeg den heter.5 farads. Hva er blir prisen uten kondensator. Ekspert serien. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Hmmm, får nok ikke det kitet uten kondis.. fikk ikke du en pm av meg med priser...? sett opp hva du behøver så skal jeg se hva jeg får til..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Det jeg fikk av deg var Odessey batteri.Måtte tømme innboksen. Mulig jeg fikk sletta det. Trenger alt utenom kondensator. Håper å begynne nå på nyåret.Klør i øra etter å få høre på Utopia bassene.Tenk deg å være så naiv å kjøpe Utopia uten å ha fått hørt på de.pytt pytt. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by Golf4 Tenk deg å være så naiv å kjøpe Utopia uten å ha fått hørt på de.pytt pytt. Hehe... Det gjorde jeg også.. Men jeg kjøpte et par diskanter da.:rolleyes: Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by Golf4 Det jeg fikk av deg var Odessey batteri.Måtte tømme innboksen. Mulig jeg fikk sletta det. Trenger alt utenom kondensator. Håper å begynne nå på nyåret.Klør i øra etter å få høre på Utopia bassene.Tenk deg å være så naiv å kjøpe Utopia uten å ha fått hørt på de.pytt pytt. du har pm...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg