avz Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 En dag mens jeg kjørte min Sunny 1.6 SR kom jeg til å undre over hvilken motor jeg egentlig har i min bil.? Har lest litt om motorene i 200SX. Etter det jeg har forstått så er den 1.8litern i S13 den samme som i bla. Bluebird, modifisert med 16ventiler-topp. Veldig god motor med kode CA18DET. Nissan var fornøyd med denne og laget en 2liter S14 med 1.8en som mal. SR20DET. Hvor kommer 1.6 SR hen i denne produksjonen? Noen som vet mer? Korriger meg om jeg tar feil! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Du har vel en GA16DE motor. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg