Fjøslukt Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Hei.. Ser mobilsentrum selger DISSE bøttesetene ekstremt billig. Ja, vet det ikke er MOMo seter, men de duger sikkert. Problemt er bare at jeg ikke vet om de kan monteres direkte i bilen min. Det står at de leveres med universale skinner, men er det alt som trengs. Skal monteres i en Mitsubishi Lancer '94. Hvordan tolker dere dette? Tror dere at de vil kunne monteres i bilen min? Skal være en julegave så haster litt;) Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Du må nok ikke regne med at de bare er å sette rett inn. Må nok sveise litt osv, klarer ikke du det kan du stikke til et sveiseverksted å få de til å lage noen fester:) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 eller finn deg noe jern, en vinkelkutter, noen HISSIGE skruer og sett igang. så vanskelig er det ikke Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Eller spar penga dine og kjøp deg Cobra seter for en liten slant ekstra hvor du faktisk kan få tak i stolunderstell til de aller fleste modeller (kan bare bestilles fra utlandet) Jeg har nettop bestilt slike understell til min bil, får de innen 2 måneder, da de må lages og sendes til England for så å sende de til meg. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Så det er altså bedre å vente i 2 måneder på understellet, når du bruker 2 timer på å sveise ett sjøl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Hvis de passer inn i en Lancer så skriv det i tråden her, og sleng med bilder! Klarer jeg å få vekk det "Type R"-tullet der så kunne jeg tenkt meg et par slike selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Er det bøtteseter? Bare lurer... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by Camryfellow Er det bøtteseter? Bare lurer... Isåfall er det bøtteseter i corolla også- Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by Laffy Så det er altså bedre å vente i 2 måneder på understellet, når du bruker 2 timer på å sveise ett sjøl? Det er opptill enhver å avgjøre, gjør ikke meg noe da jeg ikke gidder å mekke ute i kulda;) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by audifanatic Jeg har nettop bestilt slike understell til min bil, får de innen 2 måneder, da de må lages og sendes til England for så å sende de til meg. Hvor mye koster skinnene? Og hva er frakten? De veier vel ikke mye antar jeg. Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 noen som har link til noen plasser de selger cobra/recaro stoler billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Camryfellow Hvor mye koster skinnene? Og hva er frakten? De veier vel ikke mye antar jeg. Mener de kom på 800nkr ca pr par i England. Er ingen i Norge som klarte å bestille slike understell til meg. Frakten aner jeg ikke, kan legge ut slutt sum osv under prosjektsidene så fort postmannen har vært på besøk:) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Tenk litt sikkerhet før du monterer bøtteseter ... Tenk om du drar rundt med bilen, er veldig vansklig å få beveget seg i slike stoler .. så du BØR ha veltebur igrunn .. om du tenker sikkerhet .. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Disse ser jo egentli helt ok ut.. hadde vært kult å prøvd før man kjøper da.. stillbare er de og! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Lurer på hvor mye de der veier. Og hva er "polo stoff"? Det er jo ikke akkurat bøtteseter det der da. Er vel heller "Sportssete" som Mobilsentrum sier. Er ikke så vanskelig å sveise seg brakett til det orginale skinnene. Billig og bra. Alt må vel stort sett tilpasses, uansett hvor universellt det er. Sikkerhetsmessig bør alle biler ha veltebur. Men at de der stolene skal være noe særlig vanskelig å vri seg ut fra ifht vanlige stoler tviler jeg på. Kjører selv med Momobøtter uten bur .. Personlig ville ha lagt et par lapper til i setekjøpet. En får vanligvis det en betaler .. Og de der var ikke akkurat dyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg