RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 hvordan minske bildet mitt slik |at det kan brukes som avatar eller hva nå det heter??får heller ikke sendt med bilder på innlegg.står at you may not post attathcmens :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Du må resize bildet slik at det passer. Bruk f.eks acdsee eller et annet bildeprogram. Eller mail til meg, så kan jeg forminske det for deg :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RÆSERBIL SJÅFØR!! Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 skal se hva jeg får til.tenkte å legge ut litt skrytebilder av m3`´n min :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 DU kan ikke laste opp mange bilder av bilen din på dette forumet. Eneste du kan er å få det som avatarbilde på siden. Andre bilder du vil poste må du legge på en annen server. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg