ststorm Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Ønsker å kjøpe en jordebil. Innen østlandsområdet. Naturligvis med bakhjulstrekk. Tar også i mot tips om hva jeg burde kjøpe. Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Jeg har en gammal Sierra.... Flott jordet bil... men jeg selger ikke... skal selv bruke den som jorde bil naar jeg kjoper ny bil. Men en Ford Sierra 2.0.L Eigner seg bra som jorde bil hvaffal ! :) Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by Timbertoy Jeg har en gammal Sierra.... Flott jordet bil... men jeg selger ikke... skal selv bruke den som jorde bil naar jeg kjoper ny bil. Men en Ford Sierra 2.0.L Eigner seg bra som jorde bil hvaffal ! :) Kan jeg kjøpe den Tim? :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=33173 Bakhjulstrekk, V8 og plass til sju passasjerer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 haha lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 jeg har en bmw e-30... 318.. :) meget fin jorde bil .. :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by xcuze jeg har en bmw e-30... 318.. :) meget fin jorde bil .. :) 318 er moro :D hvor mye skal du ha for den? ;) Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Tommy_erwin http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=33173 Bakhjulstrekk, V8 og plass til sju passasjerer :) jeg dør ;) har du ikke solgt den enda? :D:D:D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg