Malboro-king Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 halla.. hehe.. jeg har ikke modda så jævli mye men.. det ser dere kanskje. har bredda felga.. liker og kalle det kant felg jeg men. og senkan og utrulig dårli lakering på pansere.. hva syns? også har jeg glemt og farge svart bak hjula som dere ser da.. men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 satan for en felg, men hadde vært mer rett med bredere skjermer og, men fete!! du har rett i lakken, kantete klipping, lær deg pentool! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 fuck you a marius du har modda... mer en meg.. men jeg likte felgene.... du skal lære meg det.. Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg