stev-1 Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Prøver meg fram igjen jeg.. får se hva dere syntes nå..Jeg får ikke lagt inn bilde av orginalen... veit ikke åssen jeg gjør det enda.. men det skal jeg nok lære.. Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ehm. rolig med størrelsen på de så vi sipper å bla frem og tilbake for å se den!! FÆL klipping i skjermene der!! bruk mer tid, zoom mer inn, klipp vekk dekalene der de ikke hører hjemme, vær litt kritisk da!! hva er det du har gjort med felgen forran da ?? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Enig med Nedi Du bør gjøre noe annet med baklyktene. Ser ikke helt bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 hvis j skal være ærlig ser den ik ut.. men du er sikker newb? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 bruk mere tid på moddene, ta en runde med ereaser tool på dekalen, plasser felgen bedre. når er ferdig kan du ta en ekstra kikk på bila, se hva som er feil og rett det opp :D :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg