Mr. SQ Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Til alle dere som har sendt PM Jeg blir rendt ned av PM'er i dag, og vil ha vanskeligheter med å svare alle i dag. Jeg skal prøve å hjelpe så fort som mulig, men jeg må nesten prioritere egne kunder i første omgang. Svar med hjelp vil dere uansett få. Har aldri fått så mage PM'er på en dag. phu! mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Du får gi meg beskjed dersom du trenger hjelp Mr.SQ. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Sitat Originally posted by Morel Du får gi meg beskjed dersom du trenger hjelp Mr.SQ. ;) Skal nok gå bra, men takk for tilbudet. ;) Hyggelig (kanskje ikke så hyggelig for oss andre leverandører, men hyggelig for sluttbruker ;) ) at Morel er tilgjengelig i Norge, fantastiske høyttalere. Du må kontakte Ketil å få produktene godkjent for bruk i EMMA Norway. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Har en avtale med ham ang. møte. Så den saken jobber vi med! Kjekt å høre at Morel er "fryktet" av "konkurrentene" eller kollegaene, som vi kaller det. Intet å frykte! Bare godt samarbeid kan komme ut av dette! Har du tips om seriøse forhandlere så får du sende meg en PM! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Sitat Originally posted by Morel Har en avtale med ham ang. møte. Så den saken jobber vi med! Kjekt å høre at Morel er "fryktet" av "konkurrentene" eller kollegaene, som vi kaller det. Intet å frykte! Bare godt samarbeid kan komme ut av dette! Har du tips om seriøse forhandlere så får du sende meg en PM! Mvh Pål Er vel kun en stor porsjon respekt for Morel her hos meg. som jeg tidligere har sagt her på forumet, er det svært få merker jeg respekterer, men morel er ett av de få. Du får kontakte oss om du trenger forsterkeri til en demobil da vet du. Har bl.a noen rørhybrider på gang som er tingen for slikt. :D :D ;) Lykke til!! mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg