Överladdaren Skrevet Februar 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 Originally posted by S-Audi Er litt nysgjerrig på hva din yrkeshemmelighet er når det gjelder importering. Hva gjorde du for å få bilen billigere inn i Norge. Fiksa fakturaen? Som sagt.....yrkeshemmelighet, kombinert med gode tyskkunnskaper og ekstreme forhandlingsevner så er mye gjort..... :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 Originally posted by Överladdaren Som sagt.....yrkeshemmelighet, kombinert med gode tyskkunnskaper og ekstreme forhandlingsevner så er mye gjort..... :D Gir duden 100euro for å fjerne en 0 eller to på slagskontrakta..... Da er mye gjort. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 Originally posted by CrZy_T Gir duden 100euro for å fjerne en 0 eller to på slagskontrakta..... Da er mye gjort. Helt til du kommer til tollvesnet og skal betale avgifta og de stusser på at du har fått bilen så billig... Når jeg importerte en Golf TDI for ett par år siden synes tolleren jeg hadde fårt den så billig at han måtte ut å se på bilen og jeg måtte tilogmed skrive under på ett papir der jeg bekreftet at den oppgitte sum var den reelle. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Originally posted by Baldrick Helt til du kommer til tollvesnet og skal betale avgifta og de stusser på at du har fått bilen så billig... Når jeg importerte en Golf TDI for ett par år siden synes tolleren jeg hadde fårt den så billig at han måtte ut å se på bilen og jeg måtte tilogmed skrive under på ett papir der jeg bekreftet at den oppgitte sum var den reelle. Si at du kjøpte den kollisjonsskada og har fixa opp det sjøl? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mars 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 OFF TOPIC! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg