Gå til innhold

Impreza GT MY00 selges...

Ranger emnet


Överladdaren

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Info om bilen:

 

Subaru Impreza GT

2000-modell registrert 23. November '99. Spesiell dekor originalt fra da bilen var ny. Speilfilm på bakruter, "Subaru-logo" på sideruter bak og frontruta. Mer enn komplett servicehefte, mange kvitteringer, STI frontleppe. Km stand 73.000.

 

Importert av meg fra Meiningen i Tyskland 25. april 2002. I Tyskland hadde bilen 1 voksen eier, og var en typisk tysk garagen-wagen. Da bilen ble importert var km standen 50.000.

 

Utstyr:

17" sommerdekk/16" vinterdekk, meget gode dekk...

2,5" rustfri eksos fra turbo og bakover (Orig. følger med)

Ekstra instrumentering (Ladetrykk, oljetrykk, oljetemp)

CD-skifter, Pioneer høyttalere

KN-filter og annet innsug

UniChip: Bremset til 280 hk/370 Nm (Gjort på FMS, har papirer....nei det er ikke lotto-rulle!)

Dawes Device boost controler

Alarm, Startsperre

Fjernstyrt sentrallås

El vinduer, forran og bak

El just speil + oppvarmet

 

 

 

 

Bilen er pent kjørt, har stått i garasje hver eneste natt, er blitt polert ca hver andre måned, vasket hver uke, oljeskift hver 5.000 km (Castrol TWS Motorsport 10W60) ikke røyk.

 

Det teksten under nicket mitt refererer til, var en liten episode som skjedde 16. oktober 2002. Første snøfallet + tyske vinterdekk = sladd + steinkant = liten bulk på kanalen. Kanalen ble rettet opp og lakkert av en meget profesjonell oppretter, og man kan idag ikke se at kanalen har vært skadet. Bortsett fra det er bilen 99,99% strøken, minimalt med steinsprut, ingen shoppingbulker, ingen synlige riper. For bekreftelse på bilen tilstand kan dere sende en PM til Spinn på forumet. Han kjenner bilen godt, og har tatt forstillingskontroller på den.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hopless

ehhhh... *host*

 

jeg er en meget intressert kjøper...........

men jeg er nødt til å få prøvekjøre den ei helg...

 

hadde du isdekk til bilen? :)

 

 

Prøvekjøring går fint, og du kan godt får med rallypigg hvis du vil....mot et depositum på 320.000 :D

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arghe, fattern vakke villig til å låne meg 215k samt at jeg fikk sette bilen på han.... Tenk deg noe så kjipe foreldre... *Håpe muttern vinner 1. eller 2. premie i helga*

 

 

Bare sånn off the record, hvor mye betalte du for bilen når du importerte den? Kan gjerne svare i PM. Har drevi å sett på muligheten for import fra Frankrike/tyskland og prisene er veldig varierende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa, fatt poenget mitt. Vinner muttern penger kjøper jeg den jævla preza'n din, men jeg ser ikke på det som sannsynlig. Det jeg lurer på da er hvor mye jeg evnt må ut med den dagen jeg får råd (sjekke litt opp mot norske priser og de prisene jeg har funnet). Jeg synes 315k er en VELDIG grei pris. Jeg mener det er såpass billig at jeg hadde vært i oslo for flere timer siden hadde jeg hatt penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår