Golf4 Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Var du på Sinsheim med bilen 25-4-04. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Ja det var han Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Jeg syns jeg kjente igjen bilen på flere av bildene. Bildene er på : http://www.showyoursound.nl. under CarAudio Eventementen til høyre på siden. de beste shows. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Sitat Originally posted by Golf4 Jeg syns jeg kjente igjen bilen på flere av bildene. Bildene er på : http://www.showyoursound.nl. under CarAudio Eventementen til høyre på siden. de beste shows. Til høyere? Kjører du på venstre siden av veien du da kansje? :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 hehehehe.Venstre siden. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 joda jeg var der...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hva er ditt neste prosjekt.Autod.Har du forresten sett på Pimp my Ride på MTV. Heftig saker. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Ja si det du...:) hehe.. har vel noe på lur... men det blir nok ingen ny "BMW" har nok ikke så mye ledig tid nå lenger.. men det kommer noe iløpet av vinteren...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 hehehe.hørtes bra ut.Åssen mod er BMW. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 det kommer sikkert litt info utover vinteren:) bilen er 90`mod motor er 92`mod.. kjøpe....? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Bytte med Golfen.Focal Utopia + Audison Vrx på kjøpet. hehehehehehe. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 hadde vel egentlig tenkt å ha en bil mindre...:) å litt penger på banken så jeg kan bygge en ny...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg