keirot Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Ønsker å kjøpe differentialbrems til Volvo 244/240 77-86 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 du er ikke alene, er nesten umulig å få tak i brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Tenkte meg det ja :rolleyes: Noe peil på ny pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Jeg fikk den pappa hadde stv sin jeg.....(nei jeg er ikke bortskjemt)....må ta den av selv å sette på ny...aleine.....er jo så deilig å skru nå om vinteren:rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Heldige du! :) Du får legge varmekabler i arbeidshanskene da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 du kan jo få tak i en helt NY lamelldiff for rundt 7000kr da.. om du syns det er verdt det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Visst madrassen var fullpakka av pengesedler så... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Jeg fikk den pappa hadde stv sin jeg.....(nei jeg er ikke bortskjemt)....må ta den av selv å sette på ny...aleine.....er jo så deilig å skru nå om vinteren:rolleyes: du har missforstått. først hjelper du pappan med å lage stor fin isolert-garasje med varmekabler i gulv eller stor fin varmluft ovn, eller noe slags fyring. sånn at du kan jobbe svart på ene siden av garasjen, og jobbe på bilen din på andre ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by Mambo du har missforstått. først hjelper du pappan med å lage stor fin isolert-garasje med varmekabler i gulv eller stor fin varmluft ovn, eller noe slags fyring. sånn at du kan jobbe svart på ene siden av garasjen, og jobbe på bilen din på andre ;) Hehe.. jævla bra plan :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by Mambo du har missforstått. først hjelper du pappan med å lage stor fin isolert-garasje med varmekabler i gulv eller stor fin varmluft ovn, eller noe slags fyring. sånn at du kan jobbe svart på ene siden av garasjen, og jobbe på bilen din på andre ;) Hvem har ikke den planen?:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by locked du kan jo få tak i en helt NY lamelldiff for rundt 7000kr da.. om du syns det er verdt det ;) Får man kjøpt dette på Volvo for 7000kr? 7000 svir godt men tenkt på når man tar en titt i speilet og ser 2(!) svarte striper i asfalten a:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Hvem har ikke den planen?:D men enkelte har utført den :P har bare isolert osv jeg da :P men men ;) skal vel male litt i jula vel ;)tettere det er, des varmere blir der ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 engelund selger noen som tåler en trøkk for 8500 eller noe.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 fins vel noen varebiler på huggern eller? Lasse_GT har jo en liggende......kansje han selger for rette prisen;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by ehrnst fins vel noen varebiler på huggern eller? Lasse_GT har jo en liggende......kansje han selger for rette prisen;) den skal jeg nok ha sjæææl;) digg det der assa, den bakakslern der kosta meg bare ei tur til drammen btw rått med at "åå right!!" i avataren din har fått på seg nissetrusa på hue:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg