Hansy Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Jeg finner ingenting på den siden!Ingen biler eller ingen damer. Noen som vet om hvordan sider man kan gå til for klippe og lime lystne?Jeg kan ikke brusje så da må jeg klippe og lime. Please hjelp!!! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by MR.156 Jeg finner ingenting på den siden!Ingen biler eller ingen damer. Noen som vet om hvordan sider man kan gå til for klippe og lime lystne?Jeg kan ikke brusje så da må jeg klippe og lime. Please hjelp!!! Jeg tror du må betale på car&model? Ikke skyt meg hvis jeg tar feil:rolleyes: Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 overboost er en fin side Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Sjønner ingenting av dette Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Car And Model har blitt en betale-tjeneste.. men du skal fortsatt få tak i de små versjonene av bildene da.. så om du ikke ser noen så skjønner jeg ikke det helt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Jeg fant ingen bilder på CAM som jeg hadde bruk for,jeg vil ha bilder av biler som man ser fra siden av.det liker jeg best å style. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 vel.. det ser også styggest ut.. best å får med fronten eller baken.. også får du vist skillsene dine mer ved å bruke bilder fra skrått.. det er kanskje en grunn til at det ikke er så mange bilder rett fra siden på C&M.. det er kjedelig å se på;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg