colle Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 sitti og lekt meg med denne en liten stund nå, tenkte det var på tide og poste den nå. -senka -nye hjul -brusha front -gjort sideskjørtet større -intercooler -carbonpanser, skjørt, lys og speil -tatt vek bakerste vindu orginal: mod: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Den var bra gjort,ser ingen feil. Men jeg syns den var stygg. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by MR.156 Den var bra gjort,ser ingen feil. Men jeg syns den var stygg. javel, hvorfor det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Fronten ser litt rar ut etter min mening,carbon panseret passet ikke på den bilen. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Bra gjort, men jeg liker ikke bilen og liker ikke carbon sideskjørtet og intercooleren ser ikke ekte ut (ser ut som den er plassert bak en glassplate som er sotet!) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 update: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Bedre der, men det er som sagt noe gæli med den intercooleren. carbonen på panseret var tøft. la ikke merke til at lyktene også hadde fått seg en dose før nå. utrolig stilig, merker det at jeg savner PS selv. Synd at programmet bare låste seg eller ga ut feilmeldinger på min pc. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 synes den var feit jeg colle.. :D likte den bedre uten carbon, det passe lizzom ik på den bilen :D nice modd Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 det var noe feil med ic og cf....likte ikke heelt dekalene, laget med brush og lasso tool?? prøv pen og brush, ned med opacity osv..... kos deg Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg