Henrik Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Hvordan dyser sitter i dem ? var det et valg ved bestilling ? var det komplett med flenser til 16v toppen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Februar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Henrik Hvordan dyser sitter i dem ? var det et valg ved bestilling ? var det komplett med flenser til 16v toppen ? Hakke peil, hehe send en email til dem http://www.dellorto.com Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 ok , trudde du skulle ha dem jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Februar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Henrik ok , trudde du skulle ha dem jeg skal ha dem jeg, men ikke jeg som monterer etc. Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 ok i c ! Moro blir det uansett ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by robin4 Kan jeg bruke 256mm fra passat feks eller golf II? Her er ett bilde av dagens leveranse på døra :D :D de der så litt tørst ut...vrommmm vrommmm tom tank:D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Originally posted by audi coupe de der så litt tørst ut...vrommmm vrommmm tom tank:D :D :D :D hehe gleder meg til å få satt dem inn.... blir gromt! *wrooom wrooom*:op Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg