Mr Deej Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Hvor kan jeg kjøpe dette hen? Jeg har en ventil på fuelrailen som jeg regner med at jeg kan bruke, minner meg om ventilen som sitter på dekket.. Tips, smarte påfunn og andre rare ting settes stor pris på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Skal gi deg et genialt triks. Siden mekaniske bensintrykksmåler er forbudt bak a stolpen og inni kupeen, må man ha en elektrisk bensintrykksmåler. Denne er ofte dyr gjerne 3-5k. Ta heller en liten høgger runde, finn en oljtrykksmåler fra en vrakbil samt en oljetrykksinstrument. Dermed har du muligheten for å måle bensintrykk for en billig penge Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 sjekk her er ikke så dyrt... her følger alt du trenger med.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Asim sjekk her er ikke så dyrt... her følger alt du trenger med.... Okai! Er det sånn at jeg kan koble den rett på ventilen som sitter på fuel railen? Oljetrykksmåler er vel også greit, men skulle gjerne hatt noe som passet rett på. Kan vel være litt kjipt om det blir lekkasjer rundt en rødglødende turbo :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Mr Deej Okai! Er det sånn at jeg kan koble den rett på ventilen som sitter på fuel railen? Oljetrykksmåler er vel også greit, men skulle gjerne hatt noe som passet rett på. Kan vel være litt kjipt om det blir lekkasjer rundt en rødglødende turbo :( nå vet ikke jeg hva slags gjenger det er på fuelrailen din. Tror ikke den passer der. Du må kjøpe et t-stykke på tess. Sist jeg kjøpte kosta det 200,- ca. Setter den da på bensinslangen før fuelrailen. Samme type kobling på oljetrykk. alt av følere og ledninger følger med.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Okai! Skal sjekke opp litt... Trenger vel egentlig ikke noe permanent, skal bare sjekke litt under mapping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Gå for jallamekk/hjemmeløsninga mi du. Så bruker du de pengene du sparer på å ta deg en helg fri og en tur på byen :D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Kan man ikke bruke en oljetrykksmåler (f.eks. fra Biltema) til å måle bensintrykk? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Dr_BASS Gå for jallamekk/hjemmeløsninga mi du. Så bruker du de pengene du sparer på å ta deg en helg fri og en tur på byen :D Skal se om jeg kan få til noe sånt, det er ihvertfall vanskelig å få tak i noe annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Du kan jo kjøpe deg en mekanisk trykk måler å da, å koble den innpå fuel slangen din med t stykke og ekstra slange, å legge meteret på frontruta med gaffatape mens du mapper.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Nå skal ikke jeg prøve å selge ting her, men hvorfor i all verden gidde å stresse med "jalla" løsninger istedenfor å kjøpe en måler som fungere 100% ?? Måler på tess 250,- tstykke 200,- slange 200,- slangeklemmer 50,-? Og da får du en måler du må teipe i frontruta og se på når du kjører.... :rolleyes: Hvis du kjøper noe seriøst så kan du ha det i bilen til enhver tid... skulle pumpa di begynne å bli svak eller no så vil du kunne se det med en gang... Et fint eksempel på det er når jeg kjørte BMW`en til peder`n... den med supra motor... Da begynte bilen å fuske på pådrag... tok en rask titt ned på målern så viste den lite bensintrykk.... bedre enn å "prøve" se frem... evnt ut i motorrommet for å koble på en måler og kjøre med den festet på utsiden på frontruta... Det er ihvertfall min mening... driver man og trimmer... så koster man på seg litt ekstra og hindrer motorhavari... Asim... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Ikke kjøp på TESS, det viser feil. Og ikke kjøp noe annet billig drit som viser feil, da er liksom vitsen borte. Autometer har vel, og det er topp kvalitet. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 En oljetrykksmåler kan altså ikke måle bensintrykk? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Asim Nå skal ikke jeg prøve å selge ting her, men hvorfor i all verden gidde å stresse med "jalla" løsninger istedenfor å kjøpe en måler som fungere 100% ?? Måler på tess 250,- tstykke 200,- slange 200,- slangeklemmer 50,-? Og da får du en måler du må teipe i frontruta og se på når du kjører.... :rolleyes: Hvis du kjøper noe seriøst så kan du ha det i bilen til enhver tid... skulle pumpa di begynne å bli svak eller no så vil du kunne se det med en gang... Et fint eksempel på det er når jeg kjørte BMW`en til peder`n... den med supra motor... Da begynte bilen å fuske på pådrag... tok en rask titt ned på målern så viste den lite bensintrykk.... bedre enn å "prøve" se frem... evnt ut i motorrommet for å koble på en måler og kjøre med den festet på utsiden på frontruta... Det er ihvertfall min mening... driver man og trimmer... så koster man på seg litt ekstra og hindrer motorhavari... Asim... :) Jeg er 100% enig med deg. Det eneste jeg har å utsette på det er at 2000kr er en litt "stiv" pris. Om du kan gi litt rabatt (vinterrabatt?) så skal jeg kjøpe av deg. Skulle forresten kjøpe en eksostemp måler av deg i sommer men etter å ha vært innom 3 ganger hvor dere lovte å ha den klar så ga jeg opp. Venta i nesten 2 mnd. Ikke ment for å klage den siste setningen, mere sympati søking ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 og forresten... fucku tess Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg