Rockford_fosgate_no66 Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Noen som har montert Mb Quart Reference RCE 210? Lurer egentlig bare på hva er pluss og hva er minus på elementene? Det står nemmelig ikke på mine..... skulle tru dette hadde noe å si. håper noen vil hjelpe meg med dettte på forhånd TAKk! Siter Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4) 2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+) 1. plass norges cup dbdrag 2007 Pers dbdrag 158 dB Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by Rockford_fosgate_no66 Noen som har montert Mb Quart Reference RCE 210? Lurer egentlig bare på hva er pluss og hva er minus på elementene? Det står nemmelig ikke på mine..... skulle tru dette hadde noe å si. håper noen vil hjelpe meg med dettte på forhånd TAKk! Koble på to ledninger, ta ett stk 1,5 volts batteri, ene ledningen på minus og andre ledningen på pluss. Vel og merke bare ett kort øyeblikk, den ledningen som du hadde på plussen til batteriet når elementet går utover er da altså pluss. Om du skjønte hva jeg mente nå? hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford_fosgate_no66 Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Hørtes ut som en veldig enkel og grei måte dette der. får prøve det i morra. Men et spm: hvorfor merker ikke MB quart komponentene sine , slik som alle andre gjør??? bare spør jeg:=) Tusen takk for hjelpen! Siter Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4) 2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+) 1. plass norges cup dbdrag 2007 Pers dbdrag 158 dB Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg