Rockford_fosgate_no66 Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Noen som har erfaringer med denne spilleren? Noen som har fåttt til å spille vcd eller mpeg 2 filer på den? Står på pioneer.no at den leser vcd og at den har Built-in MPEG 2/1 decoder. betyr ikke det at den kan lese mpeg filer da? Siter Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4) 2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+) 1. plass norges cup dbdrag 2007 Pers dbdrag 158 dB Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by Rockford_fosgate_no66 Noen som har erfaringer med denne spilleren? Noen som har fåttt til å spille vcd eller mpeg 2 filer på den? Står på pioneer.no at den leser vcd og at den har Built-in MPEG 2/1 decoder. betyr ikke det at den kan lese mpeg filer da? Har ikke prøvd mpeg, men vcd fungerer hvertfall på min spiller. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford_fosgate_no66 Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Jasså. merkelid det der. Men har du prøvd å brenne musikkvideoer i mpeg format på vanlig cd. for så å spille den av i spilleren*? Dette gikk nemlig knirkefritt på min gamle Boss DVD 2500 spiller til 2000 kroner. Hadde p.g.a prisen håpet at dette oxo skulle gå på denne. Takk for tilbakemeldingen så langt:) Siter Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4) 2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+) 1. plass norges cup dbdrag 2007 Pers dbdrag 158 dB Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Jeg har også bare testet VCD på den og det går fint. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Hvis noen vil selge en pent brukt slik en så er jeg interessert :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Du får sende meg ett bud på PM :-) Mailen min har tatt fullstendig kvelden.... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Du får sende meg ett bud på PM :-) Mailen min har tatt fullstendig kvelden.... Skal du ha en avic-x1 eller no sånt istedet nå eller? :) Det kommer vell kansje et bud i inboxen din etterhvert da.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Nei, egentlig ikke. har ikke helt klart å like den designen og skjermen som er på den. Jeg må vel egentlig teste noe gøy fra Soundstream tenker jeg... har jo alltids en plan om noen "lure" løsninger Når jeg får mailen min til å fungere igjen så skal jeg sende deg ett par bilder som du vil like. Trakk ferdig basskassen og montere litt av hvert i går. Måtte selvfølgelig customisere subbene og :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Når jeg får mailen min til å fungere igjen så skal jeg sende deg ett par bilder som du vil like. Trakk ferdig basskassen og montere litt av hvert i går. Måtte selvfølgelig customisere subbene og :-) Høres bra ut det Men... Hva har du trekt de med? Sort skinn? :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg