TimmY Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 WrÆÆÆL.....:eek: Min elskede Ford Sierra 2.0L begynner og ruste.... Det har begynnt nede ved kanalene.. altsaa falsene man huker jekken opp i.... Noen der ute som har noen gode tips? Jeg vil gjerne vite om de aller aller beste produktene :D Jeg har Vinkelsliper og slikt... saa verktoy er ikkeno problem Tusen takk for alle svar. Hilsen Trist Sierra Eier :( Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 De jekkefesten er laget av kjeks. Hvertfall de foran. Så en her på forumet som brukte noe som het "rust-bjørn", det så ut til å funke. Se om du finner det. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 ok tusen takk for svar:) Funker rust bjorn paa vanelig rust man finner på dører og chassi generellt ?:o Heldigvis etter en grundigere titt så ikke rust angrepet til og vaere noe til kar:rolleyes: Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg