Poffs Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=617051 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Bilder? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Får samma motoren selv nå til neste uke.. og hvor mye bensin bruker den motoren på mila egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 langkjøring 0.7/o.8 med littegranne skrudd opp trykk (shimsa wastegaten) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Det er vel denna turbo'n jeg har sendt mail på? Hørtres vedlig int, ut, men er det bare vannavkjøling? Jeg har Olje avkjøling på min nå, med en grei oljekjøler. Hva må gjøres for og få vannavkjøling? Ingen andre som har en Turbo som er i orden til salgs? Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 vis det ønskes kan det fås med 3"eksos,turbonetics trim 60 turbo,ny stram wastegate klokke,jamex sportfilter,bsr chip,turboxs dumpventil. mot en liten nett sum:D ring for info,skal prøve og få opp bilder ikveld............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg