toomuch Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hvordan får jeg lagt til bilde i avataren min? Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Søk på forumet Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Jeg fant igjen min egen tråd om dette da jeg søkte. Sitat Slik går du frem for å få det berømte bildet under navnet ditt: 1: ________________________________ 2: _____________________________ 3: ____________________________ 4: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 kjære moderatorer. lag en sticky på hvordan få bilde i avataren da det ukentlig er folk som maser om detta. Folk gidder ikke å søke og de veit kanskje heller ikke hvordan de skal søke osv. MVH Henrik Haugen Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg