El_diablo Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Har redigert sammen en video av diverse høydepunkter jeg eller resten av vårt crew har vært tilstede på i Bergens området i 2004... Håper dere liker det... Enjoy... http://www.x-cars.net/bestof.wmv Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Grei nok den.WMM er kjekt å ha :-) (Trykkforsterkerne på på vindusviskerne til den bilen som filmer mc`en er feil vei :op ) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Bilen hans er boss nå, så det spiller ikke noen rolle nå...:D (Bilen som ble knust av BMW) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Bra, men savner billyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Videoene jeg tok klippene i fra var med musikk og andre lyder og klarte ikke å filtrere ut de forskjellige lydene, så derfor dempet jeg bare det meste og la på ny musikk på toppen. ;) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Fin oppsummering av 2004, bra kombinasjon av film og stillbilder, synes jeg... Det var imidlertid et par ting jeg synes du burde forandre på: - Kutt ut alle klipp som er alt for mørke til at det går ann å se noe spennende (sikter bl.a til det klippet du har av volvoen med neon i grillen, ganske tidlig i filmen, rett før still bildet "mistet lappen.....") -Sensurer skiltene på bilene (ala Pudding-style :)) spesielt på de som gjør noe onkel ikke er glad i (les: leke på parkeringsplass, burning på vei osv). Stillbildene er det ingen sak å sensurere bilskiltene på, så det er iallefall et must, synes jeg.... ikke sikkert eierne liker å ha bilde av bilene sine med skilt på, liggende på nettet... Ellers var det et bra tiltak.... stå på... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Alltid morro med film fra andre kanter av landet :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by bmw-bergen -Sensurer skiltene på bilene (ala Pudding-style :)) spesielt på de som gjør noe onkel ikke er glad i (les: leke på parkeringsplass, burning på vei osv). Skulle bare visst hvor lang tid dette tar ;) Kommer med orntli kommentar her når jeg har sett gjennom :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Meget bra. Akkurat passe lang - variert innhold - helt passende musikk Godt innholdsmessig fremdriv. Litt jalla kvalitet, men det tåler vi fint, også følte jeg at video hadde vært vel så tøfft på slutten med det banetreffet på eikås, men tar man bilder så har man bare bilder ;) Totalt sett 5 godt brukte minutter. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Thankz... :) Skulle kjøpt meg et dig. videokamera jeg, eller en USB "greie" hvor en kan overføre video fra analog kamera... Bruker bare filmfunksjonen på kamera mitt nå... Dessuten blir kvaliteten noe dårligere når jeg lager filmen pga den blir litt komprimert i WMM også. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg