RS2-GTi Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Skal på Corrado G60. TD manif. også av interesse. Ta kontakt! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 kan kansje skaffe en td manifold med turbo.. hvis du er interesert?? hvor mye fir du for noe sånn?? er en kompis som muligens skal selge det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Gjør jo lite med selve turboen, så jeg trenger den ikke i det hele og store. Men får jeg en ok pris på det kan d jo være int. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 gi et bud.. er liksom ingen vits å ha turboen når manifolden er solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Har ikke anelse. Hadde tenkt meg 4-500 kr for en TD manif. Turboen blir jeg bruke som søkk, eller lodd eller noe sånt, så ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg