v240 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 bilen min lekker kjølevann der ved vannpumpe pakningen.. er det bare til å stramme skruene mere eller skal jeg bytte pakningen. Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 vel, du kan prøve å skru til skruene slik at det ikke lekker.. men jeg ville ha byttet pakkninger. grunnet at det er vinter og at gjengene kan bli skadet hvis du drar til for mye.. og da er hælvette løs. Lykke til :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg