nuddi Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Har nå montert ferdig anlegget i bilen min, og har litt støy. Støyen er der kun når motoren er på, og øker hvis jeg øker gainen på forsterkeren. Det jeg lurer på er om jeg kan ha brukt for dårlig kabler noen plass. Har vært påpasselig med å ikke legge signalkabler og strøm sammen, men signalkablen krysser noen ledninger midt i bilen. Av kabler har jeg: Stinger Hyper signalkabel (dobbeltskjermet), Biltema 16mm2 strømkabler. Har lagt opp skikkelig strøm og jord til spilleren, samt god jord til forsterkeren. Noen flere tips. Burde jeg byttet strømkabler, er biltema så dårlig? Hjelp?? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 hvor mye effekt er det forsterkeren din treker? 16mm2 er noen ganger ikke nok i forhold til effekten som skal igjennom.. Jeg pleier å bruke 30mm2 bakover til ampene i bagasje "seksjonen". Prøv med aliminiums folie rundt signal kablene. mulig dette hjelper. eller så er jordings punktet muligens dårlig. prøv å fil\puss litt på jordings punktet. dette pleier ofte og hjelpe. Håper du ble noe klokere. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ligger strømkabelen inntil eller nærme koilen? det kan skape støy mvh Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 dårlig jording av enten cd spiller eller forsterker eller begge.. bytt jordingsplass Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg