CrZy_T Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Bare en liten comment her. Ikke for å henge ut noen, men har ikke TurboKnut pleid å legge ut en del "spesielle" biler til salgs her? tp-r la vel ut en eller 2 biler her? Jantore har vel lagt ut noen biler her? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by CrZy_T Bare en liten comment her. Ikke for å henge ut noen, men har ikke TurboKnut pleid å legge ut en del "spesielle" biler til salgs her? tp-r la vel ut en eller 2 biler her? Jantore har vel lagt ut noen biler her? en ting er vel å legge ut en bil i ny og ne..istedet for å samle opp en "ordre" på 3 biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ja, skyt stakkarn som bare prøver å få hjem bilen sin. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 jeg også vil ha hjem bilen min...hvor er den tronse ponse??;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by CrZy_T ja, skyt stakkarn som bare prøver å få hjem bilen sin. Evt spare seg et par tusenlapper i frakt, evt å bygge opp en bedrift med kompisen sin, whatever. Men som du også sikkert vet, er det gjort mye forandringer på forumet dette året. Og jeg kan ikke se at awex (f.eks) har annonsert noen biler her etter den tid. Man kan alltids diskutere reglene, sier ikke at reglene er hverken riktig eller feil jeg. Men når man registrerer seg gratis på et nettsted som dette, burde man følge reglene. Man har ingen rett til å være "opsternasi" og bevist reglene fordi man ikke liker dem. Det er faktisk ikke et krav å være her! Liker man ikke rettlingslinjene, kan man holde seg unna. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by 911ruf jeg også vil ha hjem bilen min...hvor er den tronse ponse??;) Hehe, alt godt kommer til den som venter :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Tronse ponse...den skal jeg huske :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by TP Racing Hehe, alt godt kommer til den som venter :) høres bra ut...liker deg jo selv om du ikke har hår på hodet jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg