Symplegma Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Lurer på å skal selge RS2en min! Lurer på hva folk tror den er verdt pr i dag.. Motoren er småtrimmet til ca 420hk, og man trenger vel ikke å si at den går som ei kule, for det gjør den såklart.. Nye vinterdekk med pigg på 17", men sommerdekkene må vel skiftes når den tid kommer.. Splitter nytt coiloversett. Nylig skiftet bremser forran (skiver, klosser og kalippere), bak er bremsene gode, og håndbrekk-skoene er helt nye. Send en PM eller mail da, eller bare svar her. Mailadresse : lamats@online.no Mobil : 99 01 02 09 -M- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Symplegma Av en eller annen merkelig grunn påstår damen at bilen kan bli for liten snart, og jeg skjønner ikke hva ho mener.. :confused: Du kan oppleve å få en ukjent unge eller? heheheh...;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 ca pris har du tenkt deg for den da? :) Ser frem til å se bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Har ikke tenkt så nøye over det i grunn..Bilen er meget god teknisk, og nå er også nytt justerbart senkesett bestilt, så da blir den vel enda bedre :) Bilder kommer så fort jeg får til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Et bilde av bilen, må få lagt resten ut på nett i morra håper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 fruen har blitt verpesyk skjønner jeg, og du må selge smykket ditt. hva med å heller kjøpe en sliten 5-seter som dere kan bruke, og du kan jo parkere bilen din meste parten av tida? koster sef. penger det da, men å selge RS2'en er jo skikkelig kjipt da:( Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Det er nok en tanke som vurderes STERKT ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Har forresten glemt å nevne at innbytte i billigere/dyrere og nyere bil kan vurderes :) Kanskje da helst under forutsetning at bilen har 5 seter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Symplegma Har forresten glemt å nevne at innbytte i billigere/dyrere og nyere bil kan vurderes :) Kanskje da helst under forutsetning at bilen har 5 seter ;) Prisantydning? Du har vel satt deg en pris tenker eg. Har du flere bilder? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Tja...Selges jo "billig" ved hurtig avgjørelse da..Som de fleste andre biler..Ligger vel rundt 180-190 tenker jeg.. Har så klart mange bilder av bilen liggende, så jeg kan maile til de som vil ha! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hvis du finner noen intereserte her kan jeg vel tenke meg at de er interesert i km.stand, årsmodell, når ble den importert hvertfall. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Klart det, kan ikke huske alt når man legger inn annonsen midt i arbeidstida :p Km.stand ca 150 000km 94modell, som kom til Norge i 99. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Ser bilen står i Hammerfest for tia... Er du noe ute å kjører med den eller? Eller blir det litt drøyt iogmed at det er litt snø her for tia? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Stemmer det ja! Blir en tur i ny og ne, men ikke det helt store..Er på jobb fra 8 til 16 om dagene, og da blir vi jo tvingt til å kjøre kollektivt.. Har ikke så voldsomt mye å kjøre etter på kveldstid, men det hender seg at jeg tar en tur da..Må jo ut å varme opp maskina litt..Har ikke godt av å stå for mye i ro ;) Ikke noe problem med fremkommelighet eller noe faktisk! Ser værre ut enn det er..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknikurt Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Jeg er int. i bilen jeg... Har sendt deg pm, men intet svar....:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg