Gå til innhold

Vertikal dörrar

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bare så denne annonsen på blocket.se :

http://www.blocket.se/view/3866855.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

blocket.se

84775_lu_s.jpg

Har vertikal dörr kit för dessa bilar.

Riktigt fräcka för den som vill synas.

Det tar ca 1 timme att byta till vertikal dörrar, utan att förstöra orginal fästerna.

Du kan när du vill sen byta tillbacks till orginal dörrar.

Finns till dessa bilar.

Bmw - E36 2DR/4DR

Bmw - E46 2DR/4DR

Honda - Civic/2DR 92-00

Honda - Civic/3DR 92-00

Honda - Civic/4DR 92-00

Honda - CRX 82-96

Honda - S2000 00-04

Honda - PRELUDE 92-99

Honda - ACCORD/2DR 94-02

Honda - ACCORD/4DR 94-02

Honda - DEL SOL

Acura - INTEGRA 2DR 90-99

Acura - INTEGRA 4DR 90-99

Toyota - COROLA ALTIS 01

Toyota - CELICA 94-99

Toyota - SUPRA 93-02

Toyota - MR-2 00-04

Toyota - MR-S 00-04

Nissan - SKYLINE R32 89-94

Nissan - SKYLINE R33 95-98

Nissan - SKYLINE R34 99-04

Nissan - 350Z 03-04

Nissan - SILVIA (S-14) 95-98

MITSUBISHI - LANCER (EVO) 2DR 93-00/1-8

MITSUBISHI - LANCER (EVO) 4DR 93-00/1-8

MITSUBISHI - ECLIPSE 92-04

Mazda - RX-7 92-04

Mazda - MX-6

Mazda - MIATA (ROADSTER) MX-5

Subaru - IMPREZA 93-03 2DR

Subaru - IMPREZA 93-03 4DR

Subaru - WRX ( STI )

PEUGEOT 206 - 3DR 97-04

PEUGEOT 206 - 5DR 97-04

PEUGEOT 206 - Coupe Cabriolet 97-04

PEUGEOT 405 - 5DR

VW - GOLF III 3DR 92-97

VW - GOLF III 5DR 92-97

VW - GOLF III Coupe Cabriolet 92-97

VW - T4

FORD FOCUS - 3DR 00-04

FORD FOCUS - 5DR 00-04

AUDI - A3 96-02

AUDI - A4 96-03

Pris: 15000 kr inkl 1 års garanti.

Kjenner ikke til selger eller noe annet rundt disse, men var en intersant annonse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Det var dyrt.. Og en time for å montere? Be han ringe meg så skal han få jobb hos oss..

Ser på http://www.eyecandyracing.no at det selges for 14.890kr der. Så da ville jeg ikke funnet på å handle der heller da, for - som du sier - det er jo DYRT.

Men 1 time er nok å juge en smule ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ikke webansvarlig oppdatert prisene enda.. 12890 er prisen på de nå.

Og etter hva jeg forstår er dette en privatperson, så skal man kunne sammenlikne prisene med de på sidene våre må du i tillegg legge på 24%mva og 750kr i spedisjon, samt frakt.

Mao det kittet kommer til å koste deg 19.350,- når det kommer over på andre siden av Svinesund.. Og før det har det gått med noen kroner i frakt.. Derfor mener jeg at det burde være mulig å skaffe det billigere her til lands. Veit om mange som selger lambokit billigere enn det, oss inkludert.

Og jobbtilbudet står fortsatt.. Selv om montasjen er enkel tar det noe tid å få på lambodører. I normale tilfeller klarer man ikke å demontere det gamle dørhengselet på en time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Ser på http://www.eyecandyracing.no at det selges for 14.890kr der. Så da ville jeg ikke funnet på å handle der heller da, for - som du sier - det er jo DYRT.

Men 1 time er nok å juge en smule ja.

Kan ikke du legge ut en link hvor de selger denne typen Lambo dører til under 12890 i Norge?

En som selger samme typen lambo dører har på siden sin:

Lambo door kit til en uslåelig pris 14990

Så utfra hva jeg kan forstå selger vi for 2100 kroner under uslåelig pris itilegg en leverings tid på 2 uker hvis vi ikke har dem på lager......

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tjab

enda billigere på czt.....

Vi har nå tatt et internt møte på dette her......

Vi hater å se oss slått så vi kjører også et intro. tilbud men vi priser det til 9990 kroner inkl. m.v.a

Settene vi lever kan også brukes på store biler som Taho hummer suburban o.s.v ikke bare person/småe biler

Noen som finner noe billigere?

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eye Candy

Vi hater å se oss slått så vi kjører også et intro. tilbud men vi priser det til 9990 kroner inkl. m.v.a

Settene vi lever kan også brukes på store biler som Taho hummer suburban o.s.v ikke bare person/småe biler

Hva må vi som ikke har sveiseapparat og teknisk innsikt regne med for å få montert et sånt sett, sånn ca?

Og ville det sett helt mongolid/teit ut med lambodører på en sedan, der bakdørene åpnes på vanlig måte?

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken produsent er kit'ene deres fra? Sånt er litt essensielt å vite med tanke på hvor mange jalla-kit det går å kjøpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du legge ut en link hvor de selger denne typen Lambo dører til under 12890 i Norge?

En som selger samme typen lambo dører har på siden sin:

Lambo door kit til en uslåelig pris 14990

Så utfra hva jeg kan forstå selger vi for 2100 kroner under uslåelig pris itilegg en leverings tid på 2 uker hvis vi ikke har dem på lager......

Siden noen ikke klarer ha riktig pris på web siden sin, så kan ikke jeg gjette meg frem til at den prisen som står ikke er den riktige.

Doh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden noen ikke klarer ha riktig pris på web siden sin, så kan ikke jeg gjette meg frem til at den prisen som står ikke er den riktige.

Det er det ingen som kan forvente heller det.. Riktig pris vil bli lagt ut i løpet av helgen, og da slipper du å gjette lenger. Men siden vi kontinuerlig legger ut nye produkter hender det at noe bilr feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider