Cooolman Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Jeg har planer om å få meg en vr6 leppe på min III`er til våren, men lurer da på hvor jeg kan kjøpe den, hos en vanlig VW forhandler?? Noen andre plasser?? Pris på dette?? På forhånd tusen takk for hjelpen! :) Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Kjøp den på en vw forhandler. Kjøp en orginal, det er den beste kvaliteten. De uorginale som er noe rimligere, sies at det noe hardere plast kvalitet(sprekker fortere) Betalte vel 500,- stk (2deler) med VACN rabatt Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg