AnDtHo Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Er dette et BMW ratt? Eller er det bare et eller annet styling ratt som det er satt BMW emblem på? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Ganske greit å finne ut det, er rattet og nav en del eller er de 2 separate deler som f.eks. MOMO? Om rattet og nav er en del så er det nok BMW av en eller annen type. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Ser ut som et jalla ratt spør du meg.....Tviler på dette er noe BMW produkt. btw; fargen på cdspilleren var JÆVLIG :rolleyes: lol Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by Dr_S Ser ut som et jalla ratt spør du meg.....Tviler på dette er noe BMW produkt. btw; fargen på cdspilleren var JÆVLIG :rolleyes: lol Fikk den med i delebilen.. Er den bildet er fra.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Lignet vel ganske bra? Selger det på http://www.osbildeler.no... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by bjirn Lignet vel ganske bra? Selger det på http://www.osbildeler.no... Ligner litt det ja.. Kan tenkes at det er et M ratt.. hmm.. Er jo M emblem på grillen på bilen det står i.. Kan være noe tilleggsutstyr fra fabrikk eller noe.. Koster 3000,- der ser jeg.. Hva tror du jeg kan få for for mitt? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Dette er et orginalt bmw ratt, det eneste som ikke er orginalt er det jalla karbongreiene Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by bjirn Lignet vel ganske bra? Selger det på http://www.osbildeler.no... Syns jeg ikke likner i det hele tatt Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by Dr_S Syns jeg ikke likner i det hele tatt Ligner litt.. 1: Det er rundt 2: Emblemet i midten 3: 3 "eiker".. Hehe... :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 vanskelig å si..men det er sikkert at der IKKE er et M ratt Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg