PGI Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 hei. har ein rimelig strøken ascona b, men den mangler motor. har vurdert 2.2i, men bestemte meg for at d er uaktuelt. c20xe er derfor det eg har bestemt meg for. er derfor interessert i kjøpe en slik motor. viss noen har en til salgs er jeg veldig interessert. er eventuelt interessert i en hel bil. helst da en vectra siden jeg har en av de også. trenger ikke være norsk, men helst ha en aksebtabelt km stand. Mvh PG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 c20xe er vanlig 2liter, ikke sant? isåfall har jeg en motor liggende. edit: leste posten under, og jeg har vanlig 8v. det er vel den som heter c20ne tenker jeg.... men støtter valget ditt om c20xe istedenfor 2.2i. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 c20xe er en vanlig 2 liter 16v med 150 hester roginalt... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg