Golf4 Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Heisann alle. Som tidligere topic har jeg endelig fått henta noe varer. - Focal 27 Wx 11" 2stk. - Stinger 5 farads kondensator SSCAP5M. Har tenkt på Odessey PC 1200 burde holde. Trenger hjelp til Stinger kabler, gjerne pris + sikringsholder. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Kan ordne bra priser på stinger jeg...:) send meg en mail så kan vi diskutere det..:) anders@caan.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Hmmm... får ikke sendt deg noe svar på adressen din jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Golf4 har du ikke fått noe tilbud på kabler hos Steinar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Steinar har gitt meg gode tilbud på det han synes jeg skal gå for. Men nå er det sånn att det finnes mange forhandlere i Norge som har det jeg er ute etter.For å unngå å bestille fra Megabillig så innhenter jeg flere tilbud fra flere forhandlere her i Norge sammenligner tilbudene.De som gir det beste tilbudet kjøper jeg hos.Men for all del, Steinar er utrolig dyktig på sitt felt samt service innstilt. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 du har pm...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Om du vet hva du skal ha så send meg gjerne en mail så skal jeg alltis finne en pris til deg.. Her finner du produktene. http://www.stingerelectronics.com Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg