NISMO racing Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg er kanskje en av få som ikke vil fjerne viskerne foran lyktene, har litt med at jeg har bruk for dem..Derfor lurer jeg på om noen her har noen til overs for en billig penge? mangler en av to, tipper de er like..En annen ting, er det vanskelig å komme til på dem? eller må støtfangeren løsnes? Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 tipper du må av med fronten... eg har aldri skiftet viskermotor.. men har koblet fra motorene... det far trangt som f.. lykke til! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Har tatt de av iallfall.. måtte ikke ha av fanger da nei.. MEN fikk faen ikke demontert motoren fra selve visker"stanga" .. den satt som fy. Endte med at baufila kom fram ja! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Bare å løsne viskeren bak ved grillen så skrur du av den mutteren som sitter under ett deksel på viskeren. Da er den vel rimelig løs. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Ja.. så sant du ikke har viskerne fra helvete.. som meg :op Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg