stigare Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ åssen får dere til det der? modder dere dem i photoshop?? Photoshop ja. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 ikke verst! hehe. Noen som gidder å modde en ganske vanlig audi s4 stasjonsvogn 1992-93 mod da? hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ ikke verst! hehe. Noen som gidder å modde en ganske vanlig audi s4 stasjonsvogn 1992-93 mod da? hehe :P Legg ut bilde så er det nok flere som har lite å gjøre.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 sliter med å få tak i stort bilde av en litt eldre modell av s4 stasjonsvogn. Noen som vet om noen sider med bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ sliter med å få tak i stort bilde av en litt eldre modell av s4 stasjonsvogn. Noen som vet om noen sider med bilder? prøv http://www.nordicaudi.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 bah finner ingen. men samme det. jeg laster ned adobe photoshop nå. versjon 7. er det mulig å finne ut av seg selv hvordan modde biler i dette programmet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Jada! Ingen problemer det.. Lastet det ned for to uker siden selv og kan da klare litt alt nå.. Søk på Photoshop inne her så finner du linker med tips og.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 nå har jeg lastet det ned. Jeg sitter å prøver å senke en original audi s4 stasjonsvogn. jeg har klipt ut det jeg skal senke, men hvordan få senket den? jeg får ikke flyttet karosseriet ned. det jeg har klipt ut bare står der på sin originale plass. på paint shop pro har det alltid bare funket å trykke høyre museknapp! HJELP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ nå har jeg lastet det ned. Jeg sitter å prøver å senke en original audi s4 stasjonsvogn. jeg har klipt ut det jeg skal senke, men hvordan få senket den? jeg får ikke flyttet karosseriet ned. det jeg har klipt ut bare står der på sin originale plass. på paint shop pro har det alltid bare funket å trykke høyre museknapp! HJELP! er ikke det bare å holde inn ctrl tasten samtidig som du drar den ned med musa? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ ikke verst! hehe. Noen som gidder å modde en ganske vanlig audi s4 stasjonsvogn 1992-93 mod da? hehe :P Her er en gammel Audi 100 avant :D Neida.. Er faktisk en S4. Her er bilde etter modding... RS4 look. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Og ett bilde før modding.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Originally posted by Mort Her er en gammel Audi 100 avant :D Neida.. Er faktisk en S4. Her er bilde etter modding... RS4 look. den var drit rå! bra laget. jeg får ikke til å sote rutene, jeg får ikke til å lakke bilen i en annen farge slik at det blir bra, jeg får ikke felgene større - JEG SUGER I PHOTOSHOP!! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 HEHE... Du kan ta en titt på dene linken, der står det en del grunnleggende... http://www.zon.se/bil/nytt/pstrix.shtml ellers kan du lese gjennom noen tråder her på forumet, der det allerede er skrevet masse om photoshop.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 hehe får fremdeles ikke til å bytte farge på lakken!! :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Du altså.. :D Hehe.. Du kan jo lese gjennom denne threaden http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=5124&perpage=40&pagenumber=1 Den er ganske lang, men det meste jeg har lært kommer frem i den. Det er en her inne på forumet som kaller seg bugstar eller no sånt, han er stødig på di greiene her :D les hans poster i den linken over, og du er expert på noen timer :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg