PoloDude Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Sjekk ut: gedsted-autoophug.dk De har endel Polo vrak og jeg så bilde av en hvit 16v,sånn hvis noen vil bytte motor(så den da jeg var inne på lykter...dvs jeg tok å valgte engelsk pga lettere enn dansk) De leverer vissnok via Color Line her i Larvik....driver å sjekker dette ut.....fikk et tips av en på Møller og har sendt mail til det flate landet i sør. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Gi en lyd når du får svar da.. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 det er ein meget serriøs opphuging det der. selger og heil e biler.. ka du skal ha då lmt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Skal ikkje ha nåke , skal bare vite om det er seriøse greier.. Kan vera kjekt å veta te ein annan gang. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 http://www.gedsted-autoophug.dk/ det er meget seriøse dansker det der.. holder seg vell vekke fra snappsen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Eg skal hyla ut når eg veit nåko!!!!!!!!!!!!!! :ass Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg