petgun Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 hei jeg lurte på om noen hadde noen tips ang effekt anlegg på passat...?? har ei simons effekt potte jeg tenkte jeg skulle bruke... noen som har gjort det før?? mhv petgun:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Hei hvis du går inn på tråden min som heter bilen senket så kAN du se bilder av effektanlegget mitt. Jeg har i tillegg montert et Green konfilter på bilen min. mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 takker:) skal gå inn der.. prøvde å sette på den potta jeg hadde,men blei ikke bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petgun Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg