dalheim Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 morro film selv om det ikke var like bra som mye av det andre man har sett fra deg :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by dalheim morro film selv om det ikke var like bra som mye av det andre man har sett fra deg :) Det hjelper ikke å si dette.. Skal jeg overgå megselv kommer jeg aldri til å klare å få ut noen filmer lenger :P Iallefall ikke innen "rimelig rid" :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Ikke værst å få til så fete kameravinkler på en enmansproduksjon. Kanskje ikke alle som tar ironien(?) i musikkvalget, men jeg tok det med ett stort smil. Uansett, nå ser jeg frem til parkeringsplassdrifting med E30'n i Jula. :D Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 nice... julefølelse der assa!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 har snakker vi jap-drift style lissom :rolleyes: :D Sett mange pudding videor dette året.. men dette var vel den kjedeligste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Hold på å smile sprekker i underleppa mi hver gang du klippet inn fra det kameraet som stod på bakken. Det så så skikkelig ut som en parodi på alle de "kule" bilfilmene vi har sett før. Sitter forresten på internett hos min kjære bestermor og laster ned dette. Hun syns det var merkelig kjøring ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Det er den første underholdene "sladde på snødekt parkeringsplass i mørke" filmen jeg har sett. knallbra. Ut i fra kjøreforhold og kameraforhold fikk du jo tyna situasjonen bra med materiale. Vi vet jo hva bilen er god for på tørr asfalt, så på den måten er vel bilen litt overkvalifisert til å drifting på så glatt underlag. 9 tallet fra lånkebanen sitter på fremdeles ser jeg. Med tørrtrening på snø går det bare en vei med drifteskillsene :). Skal prøve å få kjørt på noen istreff i vinter. gøy det og. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Pudding: får ikke sett filmen nå, siden jeg sitter på jobb, og vi har bare sånn tynn klient dritt her... Du må bli med oss å kjøre og filme da! Vi er ofte ute og sladder på øde veiler rundt stjørdalen... Brukte opp en sierra i går dah :) På fredagen var vi ute på en 3-timers tur på øde veier langt oppi skogen og sladda, hadde med en pajero som "rescue-car" bak, og bilen vi kjørte skulle vrakes uansett... noe som tilsier at det blir satsa nok :D :D ring meg om du vil bli med på tur dah! 928 12 006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg