RaT Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 bilen er en 2000 polo sedan. er nettop bytta olje på den. men hvordan skal jeg få bort den varslinga om at den trenger olje service? Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 om jeg nå husker det korrekt...!?!?! reset knappen for trip telleren (sitte rett under hvor lang bilen har gått) håll denne inne, vri så på tenningen och forsett å hålle denne inne..etter ca 10 sek så skall den resettes.... om det står "serv", så hopper den til "oil", gör så det samme igjen ...:P Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by bmk om jeg nå husker det korrekt...!?!?! reset knappen for trip telleren (sitte rett under hvor lang bilen har gått) håll denne inne, vri så på tenningen och forsett å hålle denne inne..etter ca 10 sek så skall den resettes.... om det står "serv", så hopper den til "oil", gör så det samme igjen ...:P da får jeg teste ut det :) takker :D Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Det står også beskrevet i instruksjonsboka Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by toomuch Det står også beskrevet i instruksjonsboka jah...men skal jeg gidde å lese den da? :P hehe det funka forresten :D Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 jeg har HØRT (ja,bare hørt) at man ikke skal resette den selv jeg. en kompis av meg er omtrent ekspert på vw, og med så nye biler skal man ha dem på service (?) for å få resettet det her, ellers kan det bli no kluss (pga det elektriskeog tekniske) og ting og tang kan slutte å funke. det ble hvertfall fortalt til meg da jeg skulle gjøre dette :) og jeg påstår ikke at jeg har peiling,men gir bare opplysninen videre :D Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by polojenta jeg har HØRT (ja,bare hørt) at man ikke skal resette den selv jeg. en kompis av meg er omtrent ekspert på vw, og med så nye biler skal man ha dem på service (?) for å få resettet det her, ellers kan det bli no kluss (pga det elektriskeog tekniske) og ting og tang kan slutte å funke. det ble hvertfall fortalt til meg da jeg skulle gjøre dette :) og jeg påstår ikke at jeg har peiling,men gir bare opplysninen videre :D det er bare tull og tøys. Bare et forsøk på å få folk til å ta servicene på verksted;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg