BeemerZ1 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Lurer bare på hvordan jeg skal få koblet kondisene mine på en grei måte som funker. Har som mange etter hvert vet to stk SS SC-40C. Det jeg tenker på er de "pinglete" tilkoblinene på kondisene... Er jo bare en stk 0G tilkobling, skulle helst hatt 4 (2 inn og 2 ut). De tre 8G tilkoblingene er jo helt ubrukelige (for meg)! Fikk beskjed om at jeg skulle kjøre to positive og to negative 0G kabler på hver av forsterkerne :D Så det stod i spesifikasjonene at det var ringterminaler på kondisen, men dette skjønner jeg ikke... Kan i hvert fall ikke finne dem! Vil det funke bra å gjøre slik: - strømfordelingsblokk med mulighet for 4 stk 2/0G inn og 8 stk 2/0G ut - 1 stk 0G fra batteri foran, inn (250A sikring foran) - 2 stk 0G (eller kanskje 2/0G hvis jeg får tak i) fra batteri bak, inn - 1 stk 0G til hver kondis, ut (???A sikring) - 2 stk 0G til hver subforst., ut (250A sikring på hver kabel) - 1 stk 4G til 4-kanaler, ut (100A sikring) Da vil vel kondisene på en måte være koblet til allt sammen? Men det vil jo ikke kunne gå like mye strøm fra kondisene til blokken som fra blokken og til forsterkerne... I tillegg vil ikke kondisene være så nærmt forsterkerne som mulig da :( Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg