Beamer Screamer Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Camryfellow Er nok ikke irriterende tenker jeg. Virker som om bilen har sjel, noen ganger så bare njeeei du fåkke kjøre du. Biler har sjel. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Men var ikke bilen TOM for strøm titt og ofte da? og ikke bare at starteren ikke gikk rundt????? Tror ikke ditt gammle batteri eller regulator var gåen jeg nå som jeg leser tråden en gang til. Er jo forskjell på at bilen er tom for strøm og at det kommer en rar lyd i fra starteren når du den ikke vil. men men bar at du har fått fikset prob ditt. mvh Jeg visste da jeg bytta bil at det var dårlig batteri på denne bilen, så jeg trodde automatisk at det var det som var problemet. Men så ville ikke bilen starte etter en dag eller så med det nye batteriet så derfor trodde jeg det var at batteriet ikke ble ladet opp, derfor byttet jeg dynamoregulator med børster. Men når jeg fant ut at batteriet ladet bra når bilen var på, og holdt seg over 13 volt når den var slått av, så lurte jeg meg over på startern......som da altså var problemet. Meen...ser da lyst på det jeg, fikk da skiftet litt småting på bilen, og det skader jo ikke :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Beamer Screamer Biler har sjel. aaw u get it;) Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by acoupe Jeg visste da jeg bytta bil at det var dårlig batteri på denne bilen, så jeg trodde automatisk at det var det som var problemet. Men så ville ikke bilen starte etter en dag eller så med det nye batteriet så derfor trodde jeg det var at batteriet ikke ble ladet opp, derfor byttet jeg dynamoregulator med børster. Men når jeg fant ut at batteriet ladet bra når bilen var på, og holdt seg over 13 volt når den var slått av, så lurte jeg meg over på startern......som da altså var problemet. Meen...ser da lyst på det jeg, fikk da skiftet litt småting på bilen, og det skader jo ikke :) Flottings, men visst du hadde målt spenningen over dynamoen når den hadde vært i gang, også fått målt ampeer, så hadde du jo fort funnet ut om det var den som var gåen, men men, er i orden nå. og det jeg vil fram til her at man merker vell om bilen er tom for strøm eller om det er starteren som er gåen. men men, er i orden nå. mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.