OddiS Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Er det noen som har en bakfanger til DelSol'en min liggende, og har lyst til å selge? Kan gjerne være styling fanger. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beme Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Jeg tror kanskje jeg har en rød en liggende på loftet....Vet ikke hvilken stand den er i,men kan jo sjekke det ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 dette hadde vært supert :) Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beme Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Til info har jeg ikke fått sjekket ennå,men vet nå at jeg har en!Iløpet av morgendagen slenger jeg inn et skikkelig svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beme Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 sorry at jeg er så treg....har vært på seminar og greier.....gi meg e-post adressen da,så sender jeg bilde.Fikser ikke å legge bildet ut her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Jeg sier takker og bukker, for svar, men nå har jeg reparert min egen. Men fortsatt takk for svar :) Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg