marius242R Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Selger 2 stk grå recaro stoler. stolene har vipp og er i bra stand og passer rett på festene i 240. har også mørk grått baksete fra 240 classic i matchende farge. selges samlet for 2000,- må hentes i bergen. 959 09 529 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Solgt? Hvis ikke send meg PM... Bilde må jeg ha... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malachi Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 er disse solgt?? bor i oslo,men ble skikkelig sulten på de setene.... er det HELT uaktuelt med å få fraktet de nedover? Hilsen Øivind K Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 ingen som vil ha noen gode stoler til snøen kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die ingen som vil ha noen gode stoler til snøen kommer? om du tar en infinity kappa 10.2 som delbet. kan det være intr for meg. Jeg er egentlig på utkikk etter sorte skinnstoler, men det er nok en stund til jeg har råd til det :p lurer på om jeg skal prøve å få tak i volvo 480 skinnstoler, sikkert dyre som fan! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malachi Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by DaButcher om du tar en infinity kappa 10.2 som delbet. kan det være intr for meg. Jeg er egentlig på utkikk etter sorte skinnstoler, men det er nok en stund til jeg har råd til det :p lurer på om jeg skal prøve å få tak i volvo 480 skinnstoler, sikkert dyre som fan! huh? passer 400serie seter rett på 200serie fester? sliter litt med å skaffe meg ett nytt førersete til toførtien min.. ikke en jævla hugger som har. noen som vet om noen i oslo området?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by malachi huh? passer 400serie seter rett på 200serie fester? sliter litt med å skaffe meg ett nytt førersete til toførtien min.. ikke en jævla hugger som har. noen som vet om noen i oslo området?? passer ikke rett på nei, men slik som dette pleier det å være: Om noe passer rett på, er det enten: a) stygt og kjedelig b) Dyrt c) befinner seg på feilt sted d) veldig sjeldent hvor f** finner du feks. fine skinnstoler til 242? Du må nesten ta stoler som ikke er fra 240. Ellers er det nok dyrt, sjeldent, befinner seg på feil sted, samt stygt og kjedeligt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 No er setene solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Får håpe de er gode... Kjørte langt for å hente ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by chiller Får håpe de er gode... Kjørte langt for å hente ;) Du monterte de ikke i bergen å prøvesatt dem hjem? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Du monterte de ikke i bergen å prøvesatt dem hjem? Nei, kjørte passat stv over for å hente. Var "spennende" uhhmmwhat? over fjellet med utslitte piggdekk bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg