acoupe Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 heisann ! Har fått meg en ålreit sponsor avtale nå, men er litt usikker på bass valget mitt. Dem ga meg ett forslag med 4 stk 10", men det ble litt billigere hvis jeg valgte 2 stk 12" istede. Tror det ble 1-1500,- mindre med 2 stk 12", hva synes dere jeg burde velge ? Er det verdt de 1-1500,- for å få 4 stk 10" eller funker det like bra med 2 stk 12" ?? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by acoupe heisann ! Har fått meg en ålreit sponsor avtale nå, men er litt usikker på bass valget mitt. Dem ga meg ett forslag med 4 stk 10", men det ble litt billigere hvis jeg valgte 2 stk 12" istede. Tror det ble 1-1500,- mindre med 2 stk 12", hva synes dere jeg burde velge ? Er det verdt de 1-1500,- for å få 4 stk 10" eller funker det like bra med 2 stk 12" ?? mvh stian åssen subber snakker vi om ? Og hvilken pris totalt? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjinx Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 spørs jo hvaslags lyd du skal ha da. Om du vil ha de litt mer dypere frekvensene så velger du 12tommerne, men om du vil ha mer trøkk så vil jo 4x10" ha større samlet overflate så de vil jo flytte mer luft. de vil også kreve kraftigere forsterker og ta mer plass. om du ikke er skikkelig bassgeek tror jeg du får ett mer balansert lydbilde om du velger 2x 12". Skjelden folk trenger noe mere bass enn det altså. (merk: skjelden, noen trenger det faktisk) det er forutsatt høytalerene er like bortsett fra størrelse og medfølgende der. om du kjøper en 12" SoloBaric L7 vil nok den dra skjorta av x antall 10". både i basstrykk og lydkvalitet. her er det også forutsatt at man liker lyden fra en kicker da. lyd er stort sett veldig subjektivt og spekket med forbehold. Siter -- Anders - 1990 BMW 525ia x - 1992 Ford Scorpio 2.0i DOCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Zetec åssen subber snakker vi om ? Og hvilken pris totalt? Er noen subber fra Hart Audio, er mulig at det er de firkantede typene de produserer. Er litt usikker på pris, men fikk dem billig hvertfall. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg