tfac Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Hei hei hei! hvor og når kan man få tak i slikt ratt?! Vanskelig å montere airbag fra gamle rattet? noen som har prøvd??? Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 http://www.awesome-gti.com tror jeg har det... Kan bestille fra UK. Har bestilt derfra selv, bra butikk! Lurer også på om det er en grei jobb!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Montert det inn i golfen min (Se første side), sleit litt før jeg skjønte hvordan det var festet...de på VAG sa at airbagen var festet med torx, en annen sa umbraco, så viste det seg at det bare er klipset på...det er et lite hull på hver side på baksiden av rattet, her må man stikke inn f.eks en mellomstor flattrekker, og bøye klipset til siden. Så gjør man det samme på andre siden. Deretter er det bare å løfte ut airbagen, og skru løs rattet med en stor torx. NB!!! Husk å kople fra batteriet, dersom du ikke vil ha airbagen i trynet...!!:rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Har montert inn rattet i bilen nå, og det er helt overlegent ! Stor takk til Top Gun :D Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg