Hillmeister Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Topic sier vell det meste ! :) Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Rattet kan din lokale VW forhandler sikkert skaffe. Delenr: 1J0 419 091 DL QHT Koster ca 4800,- ink mva Hvis du har treeiket sportsratt fra før passer airbagen fra det rattet. Hvis du ikke har treeiket sportsratt må du sikkert ha en airbag i tilegg, og da må du nok ut med ca 10.000,- i tilegg til rattet. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Har noen ett bilde av rattet eller??? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Rattet er akkurat passe stort, drittykt, og sinnsykt digg å holde i... :D (R-en nederst på rattet er originalt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Hmm, men hvordan er det mht størrelsen på det i forhold til original rattet da? Er det mindre, eller større? Det jeg har er vel forsåvidt rimleig likt, og enkli digg det også... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Det er vesentlig mindre. Det feteste er tykkelsen på rattet, det er dag og natt i forhold til det originale.. :D Og så er det formet med en "kul" på hver side, for bedre grep. Ikke for å være tøff i trynet, men originalrattet er dritkjipt i forhold! :( For å sitere Autofil-Larsen: "Detta er blant topp 3 av alle ratt jeg har holdt i" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Har du det rattet selv eller?? Prøvd det sjøl eventuellt? Syns det originale er ganske godt å jeg da, men om dette er så mye bedre, vurderes det sterkt...... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Ja, jeg kjøpte nytt ratt i sommer... (Bilde fra bilen min over) Synes det hørtes drøyt ut å bytte ut det 3-eikede originalrattet for jeg likte det bra. Men en kompis av meg byttet sitt ratt, og etter å ha kjent på det var det ingen tvil...MÅTTE HA!! :D Har oxo kjøpt R32 gulvmatter..med stooor R32-logo! Hehe... Skal legge ut non bilder av de etterhvert..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Gleder meg til rattet kommer...:D Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Det skjønner jeg godt!! :D Har ikke fått tak i kontakten min i Tyskland enda, men innen mandag vet jeg om alt går i orden..! Gir tilbakemelding..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by TOP GUN Det skjønner jeg godt!! :D Har ikke fått tak i kontakten min i Tyskland enda, men innen mandag vet jeg om alt går i orden..! Gir tilbakemelding..:) Mye må du gi?? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Nytt ratt kommer på ca 3500 med frakt, bankgebyrer osv...Hender det dukker opp noen pent brukte hos tyske bilhoggere, disse er billigere. Men dette er populære ting i Tyskland også, så det er mange om beinet..:) Jeg hadde flaks og fikk mitt billig, kjøpte brukt, men det er helt strøkent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 De selger det på: http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk4/interior.html £250 er vel ca 2500-3000kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by TOP GUN 250 pund=2900kr, +150kr i bankgebyr, +200kr frakt, +24%Mva = 3946,- :rolleyes: syns ikke jeg har gjort en dårlig deal da...:D :D Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Awesome GTI Store i UK har det for 240 pund ca, mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg