Alexander86 Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 hms, hvilken kjøleveske burde jeg bruke??? Ford super plus?? hvor får man tak i det?? eller skal jeg bruke what ever liksom? Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Ford super plus får du helt sikkert tak i hos en fordforhandler. Ellers kan du trygt bruke kjøleveske som du kjøper på bensinstasjoner. Står kansje i instruksjonsboka, noe om kvalitet på veska du trenger. Akkurat som på olje viss du vet hva jeg mener. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 okei, nei i boka står det super plus menne.... kan vel bruke det vanlige Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg