Sea_West Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hei, lurer på om det er noen som vet om en dumpventil som du kan få høy lyd på lite trykk, det er til en calibra turbo og den orginal turboen der lader vel 0,7 bar eller noe??? noen som kan bekrefte det?? men i alle fall, noen som vet hvor jeg får kjøpt en sånn dump ikke så veldig dyrt og dumpen skal helst ikke han den vanelige ptsssssssssjjjhhhhhhhh lyden, noen som vet åssen dette fungerer???? på forhånd takk Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hmm, TurboXS RFL dumpen kanskje ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 hehe, du kan jo kjøpe deg en cd med akkurat den lyden du vil ha og sette på repeat da vettu.... Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by C_West Hei, lurer på om det er noen som vet om en dumpventil som du kan få høy lyd på lite trykk, det er til en calibra turbo og den orginal turboen der lader vel 0,7 bar eller noe??? noen som kan bekrefte det?? men i alle fall, noen som vet hvor jeg får kjøpt en sånn dump ikke så veldig dyrt og dumpen skal helst ikke han den vanelige ptsssssssssjjjhhhhhhhh lyden, noen som vet åssen dette fungerer???? på forhånd takk Har du ikke en gammel trompet du kan sette på da? :D. Mange faktorer som bestemmer hvor høyt det blir. Monterte på HKS SSQ fredag å nabokatta fikk panikk når jeg passerte :eek: Men jeg har hørt flere calibraturbo med høy lyd passere så det er helt sikkert håp for deg ;) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Joa synes det med kassett - spilleren hørtes best ut kanskje, jaja en seriøs tilbakemelding ikke dårlig det;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Blitz Super sound dumpen er genial den funka bra på mine 0.8 bar hvertfall Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg