mrE Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 heisann...lurte bare på om noen hadde noe smart å si om Pioneer TS-W121SPL elementene? har tenkt på å kjøpe dem..men har hørt mye forskjellig om dem...så hvis noen har vært borti dem før eller kjenner til dem,setter jeg pris på deres mening..takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 har vært tråd om dette før. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=43690&highlight=Pioneer+TSW121SPL Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 takk for ikkeno a? du skjønte vel at jeg var ute etter litt mer detaljert informasjon enn "de lager ok dunk-dunk"...har jo sett den andre tråden men trengte som sagt mere spesifikt om akkurat den modellen! om noen ANDRE har no logisk å si så blir det satt pris på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Nåda! Ro ned litt og prøv å hold en litt mer høflig og voksen tone, kommer lenger med et smil enn å kjefte fordi du ikke fikk et tilfredsstillende svar. Du har jo sjøl lagt opp til svevende svar når du ikke har definert bruksområde og sagt hva ellers du har i bilen ;) Er du mest interessert i å spille høyt, eller er du interessert i godlyd? Hvor stor dynamo har du? - Er den for liten må du ha ny for å fore forsterkerne som trengs for å drive disse. Det er vel det første en bør avklare. Personlig mener jeg at de låter grumsete og rumlete til musikk. De har evne til å spille ganske høyt, men det er begrensa hvor morro det er i lengden også. Imidlertid er det mye annet som spiller høyt og samtidig låter bra også. Alt beror egentlig på applikasjonsbehovet, budsjettet og utstyret du har fra før :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 som sagt,har ikke kjøpt dem enda,men er derfor intressert i å høre veldig generelt om dem eks.."grumsete" men høyt og lignende..alt av positivt og negativ på et meget åpent bruksområde...spurte hva folk syns,ikke om noen ville anbefale dem..derfor gadd jeg ikke å nevne alle de andre faktorene...takk for svar,håper andre også gidder å svare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 du skulle ha folks mening og om noen hadde erfaring. hvis du leser igjennom linken EN gang til så kanskje du får med deg folks erfaring og dems mening! og du klager på at du ikke får noe konkret svar,så er det letter å få et utfyllende svar hvis man vet hva du skal bruke de til. er ikke vits å si at de spiller pent hvis du lurer på om de spiller høyt :rolleyes: Got the point!? man får mere konkret svar, hvis man spør konkret LES først ,TENK etterpå og svar til SLUTT! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hei har 2 sånne i bagasjen min, og jeg er utrolig fornøyd! men du er nødt til å ha bra nok forsterker, og nok strøm! jeg personlig syntes dette er det beste elementet jeg har hørt i den prisklassen(ca 1500kr). håper det hjalp! dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 sjerp deg hc!!!! jeg legger ut babybilder av deg!!!!! og hvis folk fortsatt lurer: jeg vil vite hvordan folk som brukte dem til å spille høyt syns de var,og jeg vil høre hva folk som tenkte lydkvalitet syns de var....og hvis noen har noen gode alternativer til dette elemtente når det gjelder spl,i ca.samme prisklasse hadde det også vært greit å få høre... takk til alle som svarer...og hc,du vet jo hva jeg skal bruke dem til..det var jo din ide... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 takk dani,men hvordan forsterker/dynamo osv..har du? kreves det MYE strøm for å drive dem? takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 jeg har en Tru technology Hammer forsterker, og ett ekstra maxxima 900DC batteri i bagasjen, har ikke fått bytta dynamoen enda, så den er bare på 75 amp. tror jeg... jeg har 2 stykker da, så du trenger jo ikke en helt sinnsyk forsterker hvis du bare skal ha en.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 hadde tenkt meg to..men sånn rent watt-messig.. hvor mye watt har du til å drive dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 her er specs på forsterkern min Model: H-1 Channels: 1 CH Frequency Response: 10Hz ~ 300KHz ±1dB Rated Power: 14.4 Volts DC T.H.D.: < 0.1% 4 Ohm RMS: 600W x 1 2 Ohm RMS: 1,000W x 1 1 Ohm RMS: 1,500W x 1 S/N Ratio: > 100dB Input Sensitivity: 0.16mV ~ 4 Volts Damping Factor: > 700 Efficiency: 69.10% Fuse Requirement: 120 Amp Power Supply: 11 ~ 17.9 Volts DC Low Pass @ 18dB / oct: 40Hz ~ 300Hz Sub-Sonic @ 24dB: 10Hz ~ 100Hz Remote Bass Knob: Yes Bass Boost: No Dimensions: (L x W x H): 15" x 8 13/16" x 3 19/16" Weight: 14 lbs. / 6.4 Kg har lest en test av denne også som jeg ikke fant nå, der geide den visst å dytte 2200+w i en halv ohm hvis jeg ikke husker helt feil...det er ikke så sinnsykt mye watt i denne, men det er en utrolig bra forsterker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Ok,takk for hjelpen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Sub med mye trøkk og generelt grei lyd.. Finnes subber som spiller renere, men denne subben duger nok i 90% av tilfellene, bruker selv to stk 101SPL og de gjør jobben mer enn greit nok for min del.. Så en kurrant og god sub til en grei penge. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by Dani jeg personlig syntes dette er det beste elementet jeg har hørt i den prisklassen(ca 1500kr). 1500kr? Hvor fikk du elementet til den prisen ? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg