mono Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Orginale eller sotede (e-codes) hovedlykter til Vento ønskes kjøpt snarest! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Om de er like som de på golf 3 så har jeg et par orginale lykter liggende til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 nei det er ikke det, det spurte du faktisk om sist gang jeg spurte også, fant bare ikke igjen tråden min :D vento lyktene er smalere på en måte. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hehe! Memory like a goldfish:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v8turboquattro2 Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 har en stk orginal liggende å slenge.skal sjekke til hvilken side det er visst du er intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 er det deg jan erik som jeg ringte til for ett par uker siden som hadde venstre side og skulle prøve og skaffe høyre side? isåfall så tenkte jeg å ta en telefon til deg igjen snart :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hvordan går det Vento-prosjektet da mono? :) Begynner det å komme seg med delene du trenger utenom lyktene, eller mangler du en del? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 har alt, panser står og støver ned på jobben, også har jeg sånn halveis blitt lovt at resten av delene kommer neste mnd fra ålesund, Vr6r må bare komme seg hjem først :D en "ny" org. frontfanger kommer også som jeg skal leke meg med ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Da snakker vi om en skikkelig julegave til jul da;) Hehe.. Skal du selge G4 lyktene dine? King Camel på forumet er interissert..så veit du det.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 de ligger desverre inn i dealen med delene jeg får tilsendt.. byttehandel. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Yess... Kanskje han har fått tak i uansset, så bare en tråd der han var interessert i å kjøpe seg slike lykter..:) Du får oppdatere oss på Golf III forumet når ting begynner å komme seg med "Vento-prosjektet" ditt..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 er nok ett langtidsprosjekt :) ting tar tid, har byttehandel på lakk også må bare få alle delene i havn først. lager nok en egen prosjekt tråd på VACN forumet og legger nok ut en liten tråd her også. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v8turboquattro2 Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Nei dette er ikkje jan erik.eg har en stk.org.hella lykt for venstre side.har også emblemfri grill,og en ekstra grill for 94mod.den emblemfrie er helt ny og ulakkert ,mens den andre er grønn av farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 synd du ikke hadde høyre lykt da :( emblemfri grill og grill list er i boks, er bare lykter som gjenstår. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 opp... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg